Պատրաստված են ոսկյա նուրբ թիթեղից, կաղապարի վրա՝ սեղմելու եղանակով։ Մեդալիոնների վրա պատկերված են ճոխ հագուստով կանացի կիսանդրիներ։ Առանձնապես շեշտված է պատկերների գլխի հատվածը։ Մեդալիոնները եզերված են վերադիր եզրագոտիով: Ունեն ունկ` կախելու համար: Կանանց դիմագծերը, դեմքերի արտահայտությո [...]

Արձանիկը գտնվել է դամբարանի պեղումներից՝ սարկոֆագի մեջ։  Կինը պատկերված է դիմահայաց, երկու ձեռքերով բաժակ է բռնել։ Դեմքը պատկերված է ստատիկ է և հանդիսավոր։ Պարանոցին կրում է լայն ժապավեն, որը հավանաբար զգեստի օձիքն է։ Իրանը զարդարված է երկու շարք գոտիներով։ Արձանիկի համաչափությունները խա [...]

Գեմման առանձնանում է պատկերագրական մանրամասներով և հարստությամբ։ Վարպետին հաջողվել է պատկերել աստվածացված թագուհու ողջ գեղեցկությունը և բնավորության գծերը։ Գեմման պատրաստված է Ալեքսանդրիանյում՝ վարպետի հայտնի քարե բնօրինակից։ Կենդանության օրոք Արսինոյա II-ը արդեն աստվածացվել  և համադրվել [...]

Մեդալիոնը ոսկյա նուրբ թիթեղից է, պատրաստված կաղապարի վրա՝ սեղմելու եղանակով։ Մեդալիոնի վրա պատկերված է ճոխ հագուստով կանացի կիսանդրի։ Առանձնապես շեշտված է պատկերների գլխի հատվածը։ Դեմքը գեղեցիկ է, համաչափ դիմագծերով։ Կնոջ աջ կողմում պատկերված է երեխա։ Այս մեդալիոնը աչքի է ընկնում կնոջ և [...]

Կինը թեթև զգեստով է, գլխից՝ ուսերի վրայով, իջնում են նեղ ժապավեններ, որոնցից մեկի վերին մասում պատկերված է արմավենու ճյուղ և թուր, իսկ մյուսն ավարտվում է զինվորական հանդերձանքով։ Կնոջ մազերի շքեղ սանրվածքը կիսալուսնաձև է։ Գլխի երկու կողմերում պատկերված թռչնաթևերն իրենց սահուն ձևերով ներդ [...]

Կանանց դեմքերը կլոր են։ Երկու ականջօղերն էլ նման են, թեև առանձին մանրամասներով տարբերվում են։ Դա նկատվում է ճակատներին կապված ժապավենի բարձր ու ցածր լինելուց, ճակատամասերում մազերի պատկերմամբ։ Դիմագծերն արված են բավականին համաչափ և մանրամասն մշակված են։ Թեև չափերը բնականի համեմատ չափազան [...]