Թավշե զգեստը երկու մասից է: Վերնամասի առջևը բաց է, կոճկվում է: Երկու մասերն ունեն գույնզգույն բուսանախշեր: Աստառը սպիտակ բամբակե կտորից է: Հավաքածու : Ազգագրական հավաքածու Ցուցասրահ : Հայկական Ազգային Տարազ XVIII - XIX դդ. Ժամանակաշրջան : Նոր շրջան (1880թ.) Տարածաշրջան : Բարձր Հայք (Արաբ [...]

Եզակի վերնազգեստը կանաչ թավշից է, ասեղնագործված ոսկեթելով: Երկու փեղկերին և թևքերին շքեղ ասեղնագործված են երկակի օձ-վիշապներ և ոճավորված կենաց ծառեր: Որպես հմայական պահպանակ օձը խորհրդանշում է արգասավորություն, պտղաբերություն, բարեբերություն, առատություն: Օձը ստորերկրյա և երկնային ջրերի [...]

Բաց կանաչավուն հիմնագույնի վրա ասեղնագործված են դրվագներ  Հիսուսի կյանքից` Ավետում, Մկրտություն և Մոգերի երկրպագություն: Տեսարանները իրարից բաժանված են սյուներով, որոնց խոյակները զարդարված են թևավոր հրեշտակների գլուխներով: Վարագույրը եզերված է զմյուռնիացիների կողմից Ամենայն Հայոց կաթողիկ [...]

Ուղղանկյունաձև սպիտակ մետաքսյա ծածկոցի վրա ասեղնագործված է  սյուժետային երկու տեսարան: Ծածկոցի մի կեսի վրա խորանի մեջ պատկերված է Հիսուսի հարության տեսարանը: Երուսաղեմը խորհրդանշող գմբեթավոր տաճարի առջևի պլանում պատկերված են Հիսուսի  գերեզմանին  այցի եկած յուղաբեր կանայք, որոնք զարմանքով [...]

Եկեղեցու բեմասեղանի ասեղնագործ վարագույրի կենտրոնում ծաղկազարդերով շրջապատված եռագմբեթ խորանի մեջ  կանգնած է Սբ կույս Հռիփսիմեն` գլխին թագ և լուսապսակ: Ձեռքերը մեկնած են աղոթքի ժեստով: Գլխի շուրջ մակագրություն է. «ՍԲ ԿՈՅՍՆ ՀՌԻՓՍԻՄԷ  ԼԷ (37) ընկերօքն»: Նրանից աջ և ձախ քրիստոնյա 37 վկայուհ [...]