Զինանշանային հորինվածքով որմնաքար է՝ լայնատարած թևերով արծվի բարձրաքանդակով: Հզոր կրծքով, մկանոտ ոտքերով արծիվը, որ պատկերված է թռիչքի պահին, մագիլներով ամուր բռնել է իր զոհին՝ ծալված ոտքերով եղնիկին։ Այն մարմնավորում է ուժ և հանդարտություն: Մանրամասնեցված է թռչնի փետրավորումը՝ կրծքամասի [...]

Այսպիսի թասերը հիմնականում անզարդ են, սակայն առանձնահատուկ են նրանով, որ գրեթե միշտ ունենում են նվիրատվական կամ հուշային բնույթի արձանագրություններ և թվագրում։ Ներկայացված պնակի վրա կա արձանագրություն․ «Յիշատակ էՆազուլին ի դուռն սուրբ Էջմիածնայ, ձեռամբ սրբազան Ոհան վարդապետին, ՌՃՁԹ-ին»։ [...]

Սահմանաքար-կոթող՝ Հայոց Արտաշես I թագավորի (Ք.ա. 189-160 թթ.) արամեերեն արձանագրությամբ: Բուն կոթողը սեղանակերպ է, վերին մասում ունի ատամնաձև երեք ելուստներ, հիմքում՝ ելուստ պատվանդանին հագնելու համար: Կոթողի երեսակողմի վրա փորագրված է հինգ տողից բաղկացած արձանագրություն. «Արտաշես, արքա [...]

Սկուտեղի մակերեսը բաժանված է հինգ համակենտրոն շրջանագծերով: Փորագրված են կենդանակերպի 12 նշաններ, բույսերի, կեդանիների պատկերներ, որսի տեսարաններ, երկրաչափական զարդաձևեր: Ունի հայերեն, արաբերեն արձանագրություններ: Հավաքածու : Ազգագրական հավաքածու Ցուցասրահ : Հայկական կիրառական արվեստ XV [...]

Արևմտահայաց նիստին դիմահայաց պատկերված է Աստվածամայրը մանկան հետ՝ Օդիգիտրիայի պատկերագրական սկզբունքով: Գլխի քողը, ծալքերով շրջանակելով դեմքը, իջնում և ծածկում է իրանը: Ծածկոցի տակից հանած աջ ձեռքը դրված է մանկան ծնկին: Մանուկ Հիսուսը նստած է մոր գոգին. գանգրահեր է, խոշոր, նշաձև աչքերով, [...]

Կոթողի չորս նիստերին պատկերված է "Երեք մանկունքը հնոցում", պատվանդանին` "Դանիելը առյուծների  գբում" սյուժեները: Պատվանդանի հիմնական` արևմտահայաց նիստի կենտրոնում Դանիելի պատկերն է "Օրանտի" դիրքով` ուղիղ կանգնած, վեր բարձրացրած թևերով: Երկու հսկա կիսադեմերով առյուծները` երախները բաց, լիզո [...]

Սյուժեն քանդակված է Սպիտակավոր Սբ Աստվածածին եկեղեցու հարավային ճակատին, որմնաշարքի երեք սալերի վրա: Ձախակողմյան սալին երիտասարդ աղեղնավոր հեծյալը նետահարում է եղնիկին: Ձին առաջ է գնում, իսկ հեծյալն իրանով շրջված է դեպի եղնիկը: Աջակողմյան սալին վիրավոր կենդանին փախչում է` գլուխը ետ շրջած [...]

Խաչի ծավալային քանդակ է`ուղղահայաց թևերի ձգվածությամբ (պակասում է հորիզոնական մեկ թևը): Խաչի ծաղկումը խորհրդանշող ականթի ճոխ թուփը հիմքից դուրս գալով, հասնում է հորիզոնական թևին: Խաչի թևածայրերը հարդարված են ակնազարդ հիշեցնող զույգ շրջանակներով: Նմանատիպ ծավալային խաչաքանդակներ վաղ միջնա [...]

Կանացիակերպ դիմավոր անոթ է, ձեռքերը (կանթերը) հենված են որովայնի վերին մասին: Քիթը վերադիր է, աչքերը, բերանը արված են հախճապակու կտորներից: Երկու շար <<վզնոցին>>, <<գոտուն>>, թևերին ընդելուզված են հախճապակու կտորներ: Իրանի կենտրում մեծ, կլոր բացվածք է: Այսպիսի աղա [...]

Լոռու Կյուրիկյան թագավորություն. Կյուրիկե II (1048-1089), ֆոլիս Դիմերես. Հիսուս Քրիստոսի կիսանդրին: Դարձերես. գրություն՝ +Տ(է)Ր ՈԳՆԵ ԿՈՐԻԿԵԻ ԿՈՐԱՊԱՂԱՏԻՆ Հավաքածու : Դրամագիտական հավաքածու Ժամանակաշրջան : Միջնադար Նյութ : Պղինձ Չափ/կշիռ : տր.՝ 24,7 մմ, 6,53 գ Ինվենտար # : 14106